31 December, 2009

Happy 2010 & All I want for Christmas is YOU !! :)

[ Although this post was in Drafts folder since mid December 2009 - the trip back to Portugal knocked me out completely, it's posted today, 2h after the New Year, in Lisbon-Portugal!]




HAPPY 2010 EVERYONE!!! :)



My Best wishes to ALL of you guys and girls, my friends and everyone else :), my blog fans and non-fans :), let's make of 2010 a great year, filled up with Health, Peace, Joy, Happiness, Brightness and fulfilling relationships, finding what we really want to achieve and what we really want for our lives, giving hands and helping each other to reach out our goals and dreams.
Let's do it!!

(cliquem no 'Read more')






And to remember my Christmas season this year, such a hectic season for me, where moving back to Portugal took over everything else in my life and where I found out strength and enthusiasm to continue doing it (when I was so tired physically and emotionally speaking) listening to this song again and again and again, and over and over again! :) and because is part of the Love Actually soundtrack, a movie that I LOOOOOOOOOVE!! :)



So, imagine me, wearing my cute favorite apron full with little cows with yellow daisies in their mouths and blue daisies spread all over it, cooking or packing, and singing out loud or dancing, at the same time: All I want for Christmas is.... YOU!
let's sing together, the lyrics are below the video! :)





Lyrics from here:

I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is...
You

I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I don't need to hang my stocking
There upon the fireplace
Santa Claus won't make me happy
With a toy on Christmas day
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you
You baby

I won't ask for much this Christmas
I don't even wish for snow
I'm just gonna keep on waiting
Underneath the mistletoe
I won't make a list and send it
To the North Pole for Saint Nick
I won't even stay awake to
Hear those magic reindeers click
'Cause I just want you here tonight
Holding on to me so tight
What more can I do
Baby all I want for Christmas is you
Ooh baby
All the lights are shining
So brightly everywhere
And the sound of children's
Laughter fills the air
And everyone is singing
I hear those sleigh bells ringing
Santa won't you bring me the one I really need
Won't you please bring my baby to me...

Oh I don't want a lot for Christmas
This is all I'm asking for
I just want to see my baby
Standing right outside my door
Oh I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
Baby all I want for Christmas is...
You

All I want for Christmas is you... baby (repeat and fade)



----


Kisses from a windy Lisbon! :}**




-----------
[EM PORTUGUES]


[Apesar deste artigo ter sido escrito pela 1a vez em meados de Dezembro e ter sido guardado na pasta dos Rascunhos, ele 'e publicado hoje, dia 1 de Janeiro de 2010, 2h depois do Ano Novo ter comecado, em Lisboa - Portugal!]





 FELIZ 2010 PARA TODOS !!! :)




Os meus melhores votos para todos voces, amigos, seguidores do blogue, visitantes ocasionais, conhecidos ou desconhecidos, a todos, vamos fazer de 2010 um Grande Ano, cheio de Saude, Paz, Alegria, Brilho (principalmente o Interior), relacoes com significado e com as quais possamos crescer individualmente e colectivamente, encontrar e descobrir o que realmente queremos alcancar e o que realmente queremos para as nossas vidas, ajudando-nos mutuamente a atingir os nossos sonhos e objectivos, se isso for necessario.


E para relembrar o meu Natal e todos os dias que antecederam esta 'epoca festiva, passados a encaixotar e a tratar de tudo e mais alguma coisa relacionada com o meu regresso a Portugal, onde todas estas tarefas ocuparam 100% do meu tempo nos dias que antecederam a minha viagem de regresso, onde o cansaco fisico e emocional era mais que muito, foi numa musica que eu encontrei forc,as e entusiasmo para continuar. Nao sei dizer-vos a razao pela qual esta musica foi escolhida, so' sei que gosto muito dela, ouvi-a vezes sem conta, cantei-a em plenos pulmoes na minha casa quase vazia, mas foi o suficiente para me dar a energia necessaria para levar a cabo todas as tarefas que precisavam ser tratadas. E.... porque faz parte da banda sonora de uma filme que AMO de coracao: o Love Actually!


Agora, imaginem-me, de avental 'a frente, um avental com vaquinhas pequenitas com margaridas amarelas na boca e margaridas azuis espalhadas por todo ele, a cozinhar, a empacotar e sei la' o que mais, cantando e dancando ao som de : All I Want for Christmas is .... YOU!
A letra esta' mais em cima, para poderem acompanhar o video.
Eu.... tenho o mp3 a tocar! ;)




Um bjo levado pelas rajadas fortes que se sentem por todo o pais! :}**


No comments: